Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#közösségi vásárlás

Gazdaság Dobos Emese

Meglátom, megveszem – luxusmárkák nyomulnak a TikTokon és az Instán

Már szinte nem is tudunk úgy képre nézni a digitális térben, hogy ne vehetnénk meg azonnal az ábrázolt terméket. Az olyan luxusmárkák pedig, mint a Chanel, a Dior, a Gucci és a Burberry pedig Snapchaten, TikTokon és WeChaten keresztül küzdenek a fiatalabb vásárlók figyelméért – és pénzéért. Kína után Nyugaton is egyre inkább teret kap a közösségi médián keresztüli vásárlás, aminek a koronavírus egy újabb löketet adott.

Gazdaság hvg.hu

Átalakul a Bónusz Brigád

Főként személyi és stratégiai változások történtek és vannak folyamatban a Bónusz Brigádot működtető Skoopy Kft.-nél. Többek között új operatív igazgató került a közösségi vásárlással foglalkozó cég élére, de a két alapító továbbra sem megy nyugdíjba. Mindemellett új projektek is szerepelnek az elképzelések között.

Vállalkozás Szaszkó Mariann

"Főzünk dzsemet és behozhatod a komposztod is"

Egyre fontosabb a helyi, jó minőségű élelmiszer vásárlása, és egyre tudatosabb a fogyasztó is: a Szatyorbolt, mely egy baráti társaság kezdeményezéséből nőtte ki magát, a közösségi vásárlást köti össze a szemléletformálással egy újszerű vállalkozásban. Nem csak lakótelepi paradicsomtermelők és társasházi lekvárbefőzők figyelmébe!

Vállalkozás Csörgő László

Ugrottak egyet a sötétbe, és bejött nekik – interjú a Bónusz Brigád alapítóival

Egy szlovákiai magyar exújságíró és egy Amerikából hazatért forgatókönyvíró gondolt egyet, s két és fél évvel ezelőtt átírta az internetes kereskedelem és marketing hazai gyakorlatát. Mindketten 19-re húztak lapot, amikor kiléptek volt munkahelyükről, de végül összejött nekik a legnagyobb hazai közösségi vásárlói oldal. Ők a Bónusz Brigád alapítói.

Gazdaság hvg.hu

Zuhanórepülésben a kuponcégek királya, a Groupon

Megállás nélkül esik a Groupon árfolyama mióta a cég részvényeit bevezették a tőzsdére. A novemberi, börzére történt vitel óta több mint 60 százalékkal zuhant a papír értéke - írja a Portfolio.hu. Ugyanakkor már a részvénykibocsátást megelőzően sok elemző szkeptikus volt a volt a vállalat üzleti modelljével kapcsolatban és az időközben rosszul elsült Facebook elsődleges részvénykibocsátás sem javított a helyzeten.

Vállalkozás hvg.hu

Utazást is árul a közösségi vásárlói oldal

A Bónusz Brigád tavaly 300 millió forintbevételre tett szert az utazási ajánlatokból, az idén ez az összeg várhatóan duplázódik. A szolgáltatáson keresztül eddig 20 ezer utazási bónuszt adtak el, amivel mintegy 40 ezren jutottak el belföldi és külföldi szálláshelyekre.

Tech Balogh Csaba

Kuponos vásárlás a neten: félreértések fél áron

A magyarországi pálya annyira kicsi, hogy nehéz rajta gólt lőni. Ez az általános bölcsesség a közösségi vásárlás területén fokozottan igaz. A tavaly 4,3 milliárd forintos piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők.

Napi merítés hvg.hu

A bónuszos vásárlás rejtett buktatói

A kuponos oldalak kínálatában egyre többször fordul elő, hogy az akciós szolgáltatáshoz a valóságban "fapados" kiszolgálás párosul, vagy a további ráfizetést igénylő szolgáltatást takar a kedvezmény. A pénzkérdés blog összegyűjtötte, miről érdemes vásárlás előtt tájékozódni.

Vállalkozás hvg.hu

Megnyílt a Bónusz Brigád üzlete

A közösségi vásárló oldal március elsején megnyitott a Brigád Boltját közösségi találkozóhelyként, ügyfélszolgálati pontként és egyben értékesítési helyként is használhatnak a brigadisták.